понеделник, 25 май 2009 г.

ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА БЕЗПОКОЙСТВОТО!!!


или посланието на Бога към живите същества във Вселената…

поне според “Пътеводител на галактическия стопаджия"

Осъзнавайки тежестта на поверената ми отговорност, на мен се падна нелеката, но благородна мисия, да се извиня на Вас, лично и персонално, за …БЕЗПОКОЙСТВОТО! Осъзнавам, че да живееш съвсем не е лесно, нито безопасно. Още по-трудно е да живееш интересно! Но се налага… понякога. Осъзнавам също, че Вие нито сте молили, нито настоявали да се раждате, още по-малко пък да се раждате разумни. Но и това се налага. Разберете … Вселената преди това беше като самотен зимен парк…ТЪЖНО…
Приемаме всякакви оплаквания, написани надлежно в три екземпляра и подадени в правилния отдел на Бюро “Жалби” във Вселенската администрация. Молим единствено да спазвате БЛАГОПРИЛИЧЕН тон.
Ако имате някакви специални желания и молби, за по-бързото им обработване и навременна реакция, моля, изпращайте ги по утвърдения вече ред – адресирани до Бога от личната ви религия в определения за целта Храм!
За съжаление няма как да ви се реваншираме, за споменатото вече БЕЗПОКОЙСТВО. И не разчитайте на повече извинения!

Радвайте се че сте живи…или не се радвайте….
РЕШЕНИЕТО СИ Е САМО ВАШЕ!!!

С чувство за изпълнен дълг :………...................................................................

/не се чете/ Служител в отдел “Извинявам се”
=============================
ПО ВЪПРОСА ЗА ОТКАЗА....
Такааааааа, получих нещицата и ги чета. И понеже после ще забравя, ще пиша в движение, точка по точка, докато чета.

1. Егоизъм или просто омраза към мъжкия пол.

Айде бе, това си звучи несериозно. Не че няма основания, ама чак пък… или поне така формулирано. Както и да е. Със сигурност не е това. Не мразя мъжкия пол, даже отдавна съм му простила диаметрално противоположното на женското мислене. Знам че е нормално и даже знам /вече/ че точно затова го харесвам – мъжкия пол де. Защото има предизвикателство.

2. Безпаричен вид.

В това има логика, колкото и грубо да звучи си е вярно. Макар че, тук жените пак се делят на типове. Има такива дето държат да си не просто платежоспособен, ами да си направо бетон и да искаш да харчиш за тях… и то много. Има и такива, които искат да си в стабилно финансово положение, защото дете се гледа с пари, спокойствишето на семейството се гради с пари. Е, спокойствието не винаги значи семейно щастие, но е по-добре да страдаш на топло, отколото да страдаш и да се чудиш какво да сготвиш на децата си…
НООООООООО, и тук не си. Истината че ти не изглеждаш като да си богат, даже никак не изглеждаш така. Може да си – може да не си, все тая, ти си знаеш. Въпросът е че не ме съблазни видът ти на богаташ за да изляза с теб и не видът ти на неплатежоспособен ме накара да ти кажа – Не.

3. Нейното сърце е заето.

Това е добро условие. Но и тук не си, не е заето…

4. Тя е опитна кокетка.

И това е вярно наблюдение има такива жени. Но не направих това с теб. Аз мога да флиртувам много и добре и накрая който и да е да си остане с пръст в устата. Но с теб не го направих. То изобщо ние имахме ли достатъчно време за флирт…..

5. Тя има проблеми от емоционален характер.

Еееееее, това вече клони към истината, в моя случай. С тази разлика, че аз не съм толкова тъпа, като този който е писал описанието на емоционалния проблем. И не виня мъжете за всичките си беди. Аз съм си заслужила това което ми се е случило, и освен че съм го заслужила, напълно съзнателно съм си го избрала. Аз исках да преживея това – независимо от развръзката. Не се оплаквам. Сега просто си избирам време за да се оправя.

6. Първата ви крачка е била погрешна

И в това има логика, но забрави обяснението отдолу – пълна тъпня е. в известен смисъл първата ти крачка беше грешна. Но и моята също. Ти прекалено избърза, аз прекалено късно разбрах че трябваше да ти ударя спирачката по-рано.

7. Неправилно избран момент.

Да, това го правят всички жени. Ако днес е решила че не й е ден за мъже – няма сила която да я съблазни, пък ако ще и да си нейния принц. Не се опитвай да го разбереш, някой неща трябва просто да се приемат. Относно нас – това до някъде може да покрие обяснението ми за вътрешния глас. Но само до някъде.

8. Преживява криза от предишна връзка.

Е да, така си е, на жените им трябва време. И на мен също. Аз моята я преживях. Но сгреших като си помислих, че като я изхвърля от себе си, това автоматично означава че съм излекувала всичко. Страхът не съм – а трябва! Заради 100 %, иначе няма смисъл. Рано е още за компромис!

9. Слабак.

Има го итози момент, но той определено не важи за теб. Ама никак даже не важи. По властен и уверен от тебе е трудно да срещне човек.

10. Просто не й харесвате.

Е да, това важи както за жените така и за мъжете. Като не ти харесва някой – не става. Но е важи за нашия случай. Аз те харесвам. Да изреждам ли защо???
Ако искаш мога.

Това е то, по-изчерпателна едва ли мога да бъда. Не че казах нещо ново, но дано ти помогне, поне сега го имаш написано.

Няма коментари: